onsdag 28 juli 2010

Grattis!

Hej tack goddag, tack så mycket tack.
Jag har beslutat mig för att göra en blogg som är gjord till att läsas av det allmänna folket eller bara till den som orkar. Bloggen har inget tema utan lär likna alla andra bloggar som innehåller gnäll, tråkig/intressant fakta, åsikter om ämnen du inte bryr dig men som du kanske får en uppfattning om efter du läst ett inlägg och som du senare har som samtalsämne när du inte har något att säga till någon du känner, det estetiska och en massa dravel..
Ironi och sarkasm lär nog också förekomma, så om det jag skriver om råkar vara 100% seriöst eller bara är för the lulz och man inte förstår det så är det på egen risk. Vill man ha facit så är det bara att fråga.

So without further ado kommer en spellista som jag precis tyckte var lagom bra att sätta upp här och dela med mig. Den innehåller 29 låtar, vissa känner man nog igen och vissa inte. Lite arabiska, lite franska, lagom engelska och lagom mycket svenska låtar som man kan ha som bakgrundsljud när du skriver dina intressanta statusuppdateringar på facebook eller står i köket och lagar mat.

1 kommentar: